divendres, 22 d’octubre del 2010

La Teca!!!!

Bon dia gent,
Hem estat uns dies absents fent PAC's però ja tornem a la carga. Parlem de teca que això interessa molt...
El menú està més o menys descrit ara hauríem de saber qui porta què o què ens faran allà mateix. Anem a pams...

El sopar del dia 5,
Els embotits de la plana, el pa de pagès* (per tots els àpats), els tomàquets, l'oli i la sal :::  Roser i LLuís
Sopeta pels fredolics ::: Roser i Lluís
Begudes:
vi:: Anna Rosa i Jordi , Glety ? cervesa ::::  Glety i Jesús
Escalivada :: Anna Rosa i Jordi


Esmorzar del dia 6,
pa de pagès *
melmelades,suc i pastetes... :: Marc, Gerard, Míriam i Natàlia
ous, llet i cafè  ::: Glety

Dinar del daia 6,
Amanida ::: Tere i Albert
Mongetes i patates amb bolets::: encomanat
Cassolada de pollastre amb pilotilles i bolets i tastet de senglar (pendent de la cacera) ::: encomanat 
Begudes ::: Anna Rosa i Glety i el cava, la Roser i en Xavi
Pa de pagès *
Postres del país de punt :: encomanat
altres?tovallons i plàstics  :: Anna Rosa


*el pa el portem per tots els dies, Roser i Llú


Tot el que està encomanat ens puja per persona 10 euros, del que portem naltros ja passarem comptes.
Concretem:



Les postres...
Pel q fa als postres del país de Punt obrim una enquesta que finalitzarà amb dos dies, o sigui el dia 24, i serà per decidir quin gust preferiu pel postre de iogurt del país de Punt, caldrà fer packs de 6 per gust o sigui q si hi ha una sola elecció d'un gust no es podrà portar... enteneu q Punt està a la quinta ...qui no voti decidiré jo per ell, apa.





MANGO I FRUITS DEL BOSC   Roser , Llú, Agnès, Míriam, Gerard, Lídia
POMA AL FORN   Jesús
TARONJA I XOCOLATA   Roser B, Tere, Albert
PERA I CANYELLA  Glety
"TOFFE" DE CAFE   Marc, Xavi

de moment ja n'hi ha uns quants d,apuntats... ;)


Esperem els missatges!!!

15 comentaris:

  1. De les begudes del dinar portarem cava del Penedès

    Xavi i Roser

    ResponElimina
  2. Hola, no sé construir el blog, peró puc fer comentaris...
    En Jesús vol Poma al forn
    A mi m'agrada la pera i canyella.
    Puc encarregar-me del Pack de les begudes.
    M'heu de dir què preferiu beure: marca de cervesa, vi negre, vi blanc...
    El cava he llegit que el porta la Roser.

    ResponElimina
  3. El Xavi i jo estem entre taronja i xocolata i "toffe" de cafè, o sigui que qualsevol dels dos ens va be.

    Glety si que portem el cava

    ResponElimina
  4. Ei!

    Jo tastaré el toffe de cafè.
    D'altra banda respecte als pacs, estaria bé parlar de què cal comprar i quantitats, no?

    ResponElimina
  5. Viam!
    L'Anna Rosa portarà vi de la terra, mandarines, tovallons de paper i una bona escalivada per compartir-la amb els embotits.
    Glety, que et sembla si portes 4 brics de llet, 16/18 llaunes de San Miguel i un paquet de cafè, va bé?

    Per l'esmorzar Marc, fa falta 1 dotzena d'ous, dos pots de melmelada (pa, llet i cafè ja en tenim) i el q us vingui de gust. Pensa q esmorzar serem 15. Al venir podríeu parar al super i pillar aquestes cosetes, q et sembla?

    Ei, aquelles dues noies la Míriam i la Natàlia, ajudareu a en Marc i en Gerard a dissenyar un bon esmorzar?

    ResponElimina
  6. Ull, refaig l'entrada amb les noves informacions!!!!

    ResponElimina
  7. Vale, jo tenia vi del priorat... però portarem el que dius i afegim els ous de les nostres gallines, si no arribem a la dotzena, comprarem els que faltin. Per esmorzar és molt millor les de casa o las de pagès que trobem al poble.
    Recapitulant: Portem cerveses, ous, cafè i llet.
    Marc, no en compris ous!!!

    ResponElimina
  8. Ualaaaa! Glety teniu gallines, quin luxe! Ous de gallina feliç, q bons!
    Bé, això del vi, parla amb l'Anna Rosa, estaria bé portar-ne de dues varietats a més q serem molta colla a dinar, no sé quantes ampolles ens podem polir.
    Marc, vine sense ous!!!!!!

    ResponElimina
  9. Ja veig q m'he deixar per aquí, l'amanida del dinar. Bé, potser les noies del maresme tenen bones herbes? al mercat de Vic ens n'hi porten les verdures d'allí. Anna i Carme, q us sembla? Bé, jo disparo però tothom si pot posar a tir.

    ResponElimina
  10. Ei, hola!! Roser que bé que estiguis tan activa-organitzadora...

    Ok ens organitzem pel tema esmorzar, de moment només heu dit les melmelades, cal res més?

    Pel tema iogurt, jo vull tastar el de mango i fruits del bosc...

    Apa, fins a la propera! (me'n torno a les meves PACs...)

    ResponElimina
  11. Ei Míriam, doncs sí, per l'esmorzar només queda portar les melmelades,suc de taronja i si voleu portar una bosseta de crosantets o un plumcake, el q vosaltres us faci gràcia, crec q ja n'hi haurà prou per carregar piles per la caminada. Penseu q serem 15.
    Estic molt activa però les PAC's les tinc força aparcades, no em motiven massa les assignatures q he agafat...casum!

    ens veiem per aquí ;)

    ResponElimina
  12. Bona nit!
    Jo de postre vull Mango amb fruits del bosc!

    Pel que fa a l'esmorzar, quanta gent vol "bolleria"? Cereals?
    A algú li fa gràcia un pa de fruits secs? Aquí al barri el fan molt bo!

    I... algú portarà fruita? Jo no en menjo mai, a casa, però quan en surto, com que soc un xxxxx, em dona per menjar-ne.

    En algun moment hauriem de fer una llista de que porta cada grup, sinó haurem de sortir a caçar el que ens falti ;-P

    ResponElimina
  13. Bones Gerard, jo vaig actualitzant l'entrada indicant qui porta cada cosa, així anem sabem què hi ha i que falta.
    L'Anna Rosa diu que portarà mandarines però si vols fruita en pots portar i també el pa de fruits secs. Només cal que digueu q portareu i jo ho actualitzo. Hauràs de fer una estimació, no esperis q tothom et contesti si vol o no "bolleria", si falta teca haurem, com dius tu, de sortir a caçar ;)

    ResponElimina
  14. Nois, noies, estic "super-liada"...
    A veure, que si cal res, que podeu fer-me un truc?...Marc, Gerard, Miriam...M'he perdut!!

    Em dieu "compra això" i jo ho compro!!!...és que ja no sé qui porta qué...
    I'm sorry, petonarros!!!

    ResponElimina
  15. Bon dia Sra. Matamala,

    Li escrivim del departament d'Egiptologia i Arts aplicades de la Universitat de Cambridge, a Massachussets,Virgínia, per més senyes...

    Fent una recerca a Internet en relació al nostre projecte actual de localització del perdut país de Punt, hem localitzat aquest bloc al que vostè afirma posseir -si més no les receptes- de postres de l'esmentat País.

    Tenint en compte el gran volum de correus enviats relatius a la bona organització de la trobada anomenada "HabiVic" i com que a hores d'ara ja no estem a temps d'assistir, properament contactarem amb vostè i el Lluís per tal d'afegir-nos -tot el departament (pensi que entre egiptòlegs, arqueòlegs i demés artistes som al voltant de cinquanta)- a la propera trobada que el seu grup organitzi a fi i efecte d'aconseguir més dades sobre la ubicació del país de Punt i a veure si d'una vegada ja el trobem i podem fer un punt i a part...

    Fins aviat.

    Director del Dept. d'Egiptologia i Arts aplicades.
    Cambridge. Massachussets. Virgínia.

    ResponElimina